Tuesday, June 9, 2009

超超超....吾爽!

超超超....吾爽!
吾知系吾系生理期就到...再加上种种不如意事
更加令我即情绪飘浮不定...
部脑已经送去医院几日左...
今日依然无人通知我咩事...
好担心...吾知部脑咩事...
担心之余...
我既同事拿住个staff id card既draft来同我讲她觉得张相好“粮”..要换!
睇之余顺便睇下我有无系入边...因为我都没有staff id card 家!
一睇再睇都无我既?????
点解?!!!
我仲做耐过我同事喔!成年多!
有无搞错!
虽然我不停地同自己讲...“小事..小事...吾洗吾爽!”
但是,我始终觉得依个系有少少忽视我既存在咯!

走去问人事部,她竟然问回我转头!
"呼?mat你未有家?"
更系未啦..有左仲来问你?有宝咩张卡!

依间公司甘钟意咩都记录...
我吾信依样野无记录咯!
讲死我都说服吾到我自己吾爽家啦!

No comments: