Monday, July 27, 2009

无聊礼拜六系列 :我吾系佢奶妈!!

星期六无聊下午睇左成个上午既电视节目。
此时此刻,竟然有个找死既人call来...


找死既人:“请问你系吾系某某人?”
我:“吾系!我系XXX。依个系我的电话号码”
找死既人:“o甘依个地址o岩吾o岩?No.X.JalanXXX...”
我:“o岩啊!但系我吾系依个人哦!我系XXX!”
找死既人:“噢!对吾住啊!揾错人,打错号码...”
收o左线吾够5分钟


找死既人:“喂..请问你系吾系某某人?对吾住,头先揾错人,请问你既地址系吾系No.X.JalanXXX...”
我:“系啊!都话左我吾系XXX罗!点解你吾call佢??”
找死既人:“我地call左佢好多次,佢无接电话哦...佢好耐无来(城中著名健身中心),我地想请佢过来哦!”
我:“SO?????!!!!!!” (又如何???)
找死既人:“甘...你地仲系吾系在一起?”
我:(火都上)“NOOOOOOOOO!!!!!!
咩话?咩仲系吾系在一起?我吾搞同性恋家!岂有此理!


真系莫名其妙!
join member个个有吾系我!
点解佢吾去健身要来问我??
我又吾系佢奶妈!!
又或者请问你能俾得起几钱请我当佢奶妈??

No comments: