Tuesday, August 4, 2009

女人点解变得o甘“暗沉”?


女人点解变得o甘暗沉?

都係男人做成o既!
你地话係吾係呢?!

有人以前常同我讲,佢成日暗沉佢老公
依样无做好,个样无摆好...




当时我觉得有咩好“暗沉”架??我从来都吾出声架!

吾满意啊?吾出声咯!

耐吾耐就无事架啦....



但是,最近我发现我都越来越变得好中意“暗沉”佢!
点解呢??



全因佢係一个好急性子...

今次个机票都未confirm...

就叫我订酒店跟住通公司请两日假...





虽然我无照单全收...
然而,我开始无o甘o既忍耐力...
点都要“暗沉”佢一番!


累积越来越多次,而我就发觉我越来越来“暗沉”..





就是o甘...

女人就变得很“暗沉”!!

1 comment: